Мақаланы ұсыну
Қоңырау шалуға тапсырыс беру
Мақаланы ұсыну
Қоңырау шалуға тапсырыс беру
Басты бет Журнал Мақалалар мұрағаты Ұйымды басқарудағы қарым-қатынастың рөлі

Ұйымды басқарудағы қарым-қатынастың рөлі

Аннотация:Осы мақаланың мақсаты ұйымдағы қызметкерлерді ынталандырудағы коммуникацияның рөлін зерттеу және талдау болып табылады. Персоналды басқарудың қазіргі заманғы жүйесі кәсіпорынның ең маңызды экономикалық ресурсы, оның пайдасы, бәсекеге қабілеттілігі және өркендеуі болып табылады. Кез-келген кәсіпорынның ұжымы компания басшылығының басты міндеттерінің бірі болып табылады, өйткені басты мақсатқа қол жеткізу халықтың жұмысын үйлестіруге байланысты. Бұл тезис коммуникацияның сипаттамасын және жіктелуін негіздейді, ұйым ішіндегі қарым-қатынас жасаудың түрлері мен құралдарын қарастырады.

Шығарылған жылы:2018
Журнал номері, №:2

Мақаланы жүктеу
Ж.У. Кулаканова, Е.М. Раклова. Ұйымды басқарудағы қарым-қатынастың рөлі // «Инновациялық Еуразия университетінің хабаршысы». 2 URL: http://vestnik.ineu.kz/kaz/articles/481/ (12.11.2019).